Totaal aantal pageviews

vrijdag 12 oktober 2012

Ging toch maar een kijkje nemen op dinsdag bij....

Op dinsdag avond 9 Okt nam ik toch even tijd om naar Leuven af te zakken en een bezoekje te brengen bij Het Leuvens Stiksel.  Zij organiseerden nl



Daar m'n schoonmoeder er ook stond met een klein standje vond ik het zeker de moeite waard voor een bezoekje.

Ik had ondertussen thuis de boek van Sanne & Riet "Zo geknipt" ontvangen en liet hem met plezier tekenen door de 2 dames... (geef nu toe, wie vindt het nu ni leuk om zijn boek te laten tekenen).


Ik vind de oorbellen van Tistemie supper en kocht dan ook 3 stuks, en natuurlijk ging ik ook graaien in de grabbeldoos van Bambiblauw en kwam met 2 grabbels (voor m'n eigen) en 2 x 1/2 meter stof voor de dochter naar huis.


Het was een een leuke avond


Cindy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten