Totaal aantal pageviews

donderdag 30 mei 2013

Nog iets voor mezelf

Ondanks dat ik voor de moment de meeste avonden achter mijn PC zit door de voorbereidingen van de gehoorzaamheidswedstrijd op de Hondenschool heb ik er ergens tussen door toch nog een rokje van onder mijn overlock kunnen toveren.

Het is toch al 1 dag goed weer geweest, dus konden we het aan doen om te gaan werken.


Het was ook kermis in het dorp dus ging ik met m'n kleine spruit eentjes vangen:


Ondertussen klust m'n ventje verder aan het plafond van mijn bureau alias hobbyruimte en kreeg ik er een nieuwe lamp



Gelukkig dat ik hiermee ben, ik gooide mijn rommel weg uit m'n kasten (echt een halve big bag vol) en stak m'n stoffen mooi geordend in de kast.  (later hiervan een foto).

Ook is de juffencadeau bijna klaar (maar die kan ik nog niet posten hé)


tot de volgende

MamaCin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten