Totaal aantal pageviews

maandag 9 december 2013

Sintman en Kerstman

Vrijdag kwam zoals bij vele kindjes de Sint op bezoek, dochter was heel blij met de cadeautjes dat ze kreeg, vooral de hoofdtelefoon is een groot succes:



Daar ik toch graag hulp heb om de kerstboom te plaatsen besloot ik deze zaterdag tussen dochter haar turn - en dansles uit te halen.  Manlief hielp hem van de zolder halen (want de doos is echt super groot en onhandelbaar).

Dochter hielp mij de takken in de juiste kleur van het bolletje aan te geven (ja wij hebben een valse boom, ik hou niet van naalden die afvallen en dan in de mat blijven steken).  Maar we hebben toch een redelijk grote boom.
Daarna ontwarde ze voor mij de lampjes en gaf de slingers aan en als resultaat hing ze bijna alle bollen in de boom (alleen die bovenaan deed ik zelf omdat ze daar nog niet aan kon).
Dochter is verzot op de boom:


Zondag morgen deed ik rond elke cadeautje een leuke verpakking en lag ze onder de boom.  Toen dochterlief in de Namiddag thuis kwam wou ze al cadeautjes open doen, want de kerstman komt toch na Sinterklaas hé mama..... Een heel weenconcert later (omdat ze nog niet mocht van de mama) en even nadenken besloot ik met haar te tellen hoeveel nachtjes ze nog moest slapen: Nog 16 nachten geduld dus... 





Geniet van deze leuke periode en tot gauw,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten