Totaal aantal pageviews

zondag 9 maart 2014

Vrijdag - Zaterdag - Zondag


Vrijdagavond was het de algemene ledenvergadering met kip en rib avond op de hondenschool.  Sinds 31 december ben ik gestopt met mijn secretaris - penningmeester functie, maar ik had belooft om nog het kas verslag van 2013 te komen voorlezen.

Na mijn parléke gedaan te hebben kreeg ik van mijn ex-medebestuur een mooie boeket bloemen (met een mooie tekst op de vaas geschreven) en nog een leuke cadeaubon van bij Els Rits...   amai, ik werd er echt wel emotioneel van...



Toch ga ik ze een beetje missen, de hondjes en de mensen... maar tijd voor nieuwe wegen in te slaan en wat meer vrije tijd voor mezelf en andere hobby's te hebben :)



Zaterdag was het super weer, maar ik moest spijtig genoeg werken :(

Bij thuiskomst had manlief het hout van de muur van de keuken afgebroken en de stenen van de schouw afgeslagen.... stof, stof, niet te doen .... maar ja, dat kan nu eenmaal niet zonder....

Jaja, de werken zijn begonnen aan onze keuken... in de zomer zal mijn droomkeuken geplaatst worden, maar natuurlijk moeten eerst de voorbereidende werken gebeuren zoals plakken van de muren enz... Volgende week zaterdag beginnen we met muur 1.


Zondag wou ik wat tijd doorbrengen met dochter-lief (die de hele vakantie bij de grootouders doorgebracht had) maar wou ik ook in de tuin wat werken.... In de Hubo krijg zij van mij ook werktuig en we konden eraan beginnen:


Maar van werken worden we moe, dus af en toe eens uitrusten ook :)


Of toch maar liever gaan spelen in de zandbak???


Ondertussen is de achtertuin terug mooi proper, volgende week nog het terras afschuren en dan kunnen de meubeltjes er ook terug op.


2 opmerkingen:

  1. ja het was zalig weer he vant weekend. En tja eerst moet het huisje vuil gemaakt worden maar daar ga je deze zomer dan extra voor beloond zijn met je nieuwe keuken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeau heb je gekregen! Gelukkig heb je toch nog 1 dagje kunnen genieten van het zonnetje. Het smaakt zeker naar meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen