Totaal aantal pageviews

vrijdag 11 april 2014

Het verjaardags kussen...


Gisteren was het "het verjaardagsfeestje" van het vriendinnetje van mijn dochter, zij werd 5 jaar.

Als creatieve mama wou ik natuurlijk iets zelfgemaakt mee geven... na veel denken, patronen kiezen, stoffen uitkiezen enz...  kwam ik uit op het "logeerkussen", ik vond dit wel een leuke cadeau voor een meisje van 5.

Dochterlief kocht er ook nog een knutselbox bij, en in het kussen stak ik nog een leesboek, een klein kleurboekje en een pakje stiften...

  

Het vriendinnetje was heel blij met haar cadeau's :)  Opdracht geslaagd 


Voor de rest deden we nog wat aan verbouwingen


Dit                                                              werd                       dit

    


En genoten we van de vroege avond buiten op terras om even te ontspannen 





3 opmerkingen:

  1. wauw heel mooi hoor .Ik denk wel dat Anouk daar heel blij mee is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb jou genomineerd voor de Liebster Award!!
    Kijk je even op mijn blog? Zou leuk zijn als je meedeed!!http://angellekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen