Totaal aantal pageviews

vrijdag 5 september 2014

Celeste II n°3 voor de mama van een vriendin


De mama van een vriendin is volgende maand jarig: en wat is er nu beter als een MamaCin's creatie dacht de vriendin (haar mama volgt nl. ook mijn MamaCins creaties Facebookpagina en vond mijn vriendin haar tas ook leuk).

De mama koos zelf een paar stofjes uit en uit die keuze koos de vriendin het geschikte stofje voor haar mama (ja: de vriendin doet aan kleur- en stijladvies dus zij weet dan ook perfect welke kleurtjes uit te kiezen).

We gingen voor onderstaande creatie, en al zeg ik het zelf, ik vind ze heel geslaagd met het roze tintje eraan.

De mama van de vriendin liet ondertussen al weten dat ze er super blij mee is, daarvoor doen we het toch hé :)






Ondertussen liggen er nog 2 stofjes te wachten die omgetoverd gaan worden tot een Celeste II, dus ik weet de komende week nog wat te doen.



Ook heb ik mij vanaf dit schooljaar ingeschreven op het CVO.  (ik wou dit vorig jaar al doen, maar twijfelde toen om te gaan).  
Woensdagavond was het zover, ik trok er met mijn vriendin naar toe (zij ging al verschillende jaren) en zag dat het leuk was.
We volgen: jurk en pantalon....  van de jurk ben ik overtuigd, dit zal wel lukken, de pantalon echter, die vraagt veel werk... een kraag, lange mouwen enz... dus dit zal dan mijn 2e projectje daar voor mezelf worden.
Welke jurk het ging worden werd al snel beslist: ik tekende hem dan ook over en de juf deed een paar aanpassingen (zoals V-hals ipv ronde hals).


Alleen de stofkeuze, daar ben ik nog niet uit... heb nog 2 tricot's liggen, maar misschien wordt het wel iets anders van stofkeuze... heb nog een paar dagen om erover na te denken....


Maar eerst ga ik dit weekend lekker genieten van een weekendje Hasselt met mijn ventje.... er eens lekker tussen uit onder ons tweetjes....  Dochterlief gaat bij Oma en Opa slapen en Moeke en Vake zorgen voor ons 2 hondjes.

Mijn ventje kreeg voor zijn 40e verjaardag een cadeaubon van een gezellige B&B en vorige week waren we 10 jaar samen... dus rede genoeg om er eens tussen uit te gaan en lekker te ontspannen... wie weet komen we wel leuke adresjes tegen :)

Fijn weekend 


1 opmerking:

  1. Je tas is weer heel erg mooi geworden de kleurencombinatie is inderdaad heel mooi.Je vriendin kent er iets van.

    BeantwoordenVerwijderen