Totaal aantal pageviews

dinsdag 25 november 2014

Hondenkussen voor een hondenliefhebster


Laten we zeggen dat ik tegenwoordig in de weer ben met het maken van leuke patroontjes die niet te veel tijd kosten.

Vorige week begon ik aan dit projectje nl.: kussen met rits en paspel van oon

Ik dacht dat dit een snel klaar projectje zou zijn, maar heb me toch een beetje mispakt aan het ritsgedeelte... na hard prullen, herspelden, opnieuw stikken stond het eindelijk in elkaar.

Mijn gedacht: in het vervolg een kussen maken met overlappend gedeelte: veel simpeler

Soit: dochterlief riep zaterdagmorgen vroeg dat ze opeens een kussen gevonden had onder haar deken in de zetel....  iedereen wakker en zij tevreden.



van het ritsgedeelte ben ik dus niet zo tevreden, maar eigenlijk valt het wel niet zo op zei manlief

hoog knuffelgehalte :)


Van de paspel er rond ben ik wel tevreden, het maakt het tot een mooi geheel.

Stof: spriffels





1 opmerking: