Totaal aantal pageviews

zondag 21 augustus 2016

Maxim

Iets meer dan een week geleden werd ik "fiere meter" van klein Maxim, eerste kindje van mijn zus en schoonbroer.



Maxim werd geboren met een gewicht van 4kg200 en 53 cm, een flinke spruit dus :)


Als meter kan ik het mij dan ook niet laten de kersverse mama een paar leuke zelfgemaakte cadeautjes te geven voor haar kleine dreumes.

Als stofje kozen ze Cars uit....


Een kussentje met een rammelaar in om zijn kamer op te vrolijken


Een zacht dekentje voor tijdens koude dagen of wandelingen


Een pamperzakje voor in de luiertas


En natuurlijk mocht de luiertas niet ontbreken




Toch schattig hé zo'n flinke jongen



En nog een beetje babyspam






Ik moet jullie dan ook zeker niet vertellen dat nichtje Anne-Fleur super blij is met haar neefje :)















Geen opmerkingen:

Een reactie posten