Totaal aantal pageviews

woensdag 15 februari 2017

Ida II uit mijn Tas


Een collega van mijn man wou voor zijn vrouw haar nieuwjaar haar een nieuwe tas schenken.  

Daar hij wist dat zij mijn creaties wel leuk vond, vroeg hij aan mij of ze er eentje bij mij mocht bestellen, of ik dit zag zitten.

Tuurlijk dat.... :)

Vereisten: haar laptop moest erin kunnen om mee naar haar werk te nemen.

Dus maakte ik de Ida II uit mijn Tas, en maakte er nog een paar kleinigheidjes bij.













Laat me je vertellen dat de vrouw super blij was met haar Laptop Bag en bijhorende spulletjes, zij blij, ik blij.....  


Stof: Madeline de Stoffenmadam & Veritas
Patroon: Ida II uit Mijn Tas






3 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Je zou voor minder blij word

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stof, die jacquard, staat ook op mijn lijstje, maar helaas nu eerst wat voorraad opwerken :)

    BeantwoordenVerwijderen