Totaal aantal pageviews

dinsdag 1 oktober 2013

1 jaar....

Gisteren werd mijn blogje 1 jaar.... amai, de tijd gaat vooruit.

Daarvoor doen we toch eens iets speciaals, niet?

Wie het 1e reageert en volger is van mijn blog, krijgt van mij een kleine "surprise".  Mail me dan ook even je adres door (cindygodts@hotmail.com) zodat ik het kan opsturen ;)


Vorige week zaterdag was het "dag van de Klant", ik ging met de dochter even tot bij "Els Rits", zij heeft echt mooie stoffen.  De dochter was op slag verliefd op de hondjes tricot.  Ik beloofde haar er een rokje uit te maken op zondag, en zoals belooft heb ik dat dan ook gedaan :)


Ga zeker eens langs bij Els, je krijgt er steeds een tornmesje bij 

Als cadeau voor dag van de klant kregen we ook nog een flockfiguurtje, mijn dochter koos de roze bambi

Foto: 50 stuks flock applicaties van Kaatje, in de vorm van een hertje en een uiltje in allerlei vrolijke kleurtjes (in een handig gripzakje met werkbeschrijving), gemaakt voor de klantendag van Els Rits. Op 28 september heeft zij de dag van de klant en krijg je bij aankoop een flockje van Kaatje GRATIS!! Haar winkeltje is open die dag van 9 tot 14.30 uur en het gratis flockje geldt ook voor webbestellingen op die dag!


Volgende week woensdag ga ik op stoffen jacht naar het stoffenspektakel in Hasselt, eens een ochtendje voor mezelf :)


We probeerden ook de dochter zonder zijwieltjes te laten rijden, maar een succes is dit nog niet :(





En nog even een mooie foto van onze kleine meid om dit berichtje af te sluiten



MamaCin





6 opmerkingen:

  1. Amai meid, 1 jaar!! Congrats!!
    Ik volg je hoor! :-)
    Dikke kus!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey karen, alles goed?
    Je reageerde als 1e, dus je kan iets verwachten van mij :)
    Groetjes
    MamaCin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles prima :-)
      Ik had weer geluk dat ik nèt online was gegaan hé!
      Lucky me! :-))

      Verwijderen
  3. Proficiat met je 1 jaar bestaande blog :-)
    Altijd leuk om nieuwe blogs tegen te komen!
    Veel geluk nog.
    www.xohanax@blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah niet de eerste! hahahah ;)maar toch gefeliciteerd hoor! Ik ga je blog even verder inspecteren ;) liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen