Totaal aantal pageviews

dinsdag 29 oktober 2013

Oktober is weer bijna voorbij....

Oktober is weer bijna voorbij, nog enkele daagjes en we gaan naar de winter... koud buiten, brrr... laat me zeggen dat ik hier echt niet van hou.

Mijn ventje werkte hard aan de carport zodat ons tuinmeubeltjes tijdens de winter droog kunnen staan:



Dank je wel ventje xxx

Ik maakte vorige week voor de eerste keer een tricot kleedje voor ons pop: de Heide & Finn coll neck dress.  Dochter vindt hem leuk (ze is voor de moment in van poezen en honden), ik vind hem nogal aan de korte kant ook al maakte ik van lengte een 6 jaar (en is ze er nog maar 4).  Dus volgende keer toch nog een paar extra cm aan tekenen.

Maar geef toe: ze staat er beeldig mee :)  dus ik heb haar belooft zeker nog eentje te maken.



Vorige zaterdag volgde ik bij Els Rits een workshop: "lampenkappen maken".  Dit werd gegeven door "Huisje Creatief".  Het was een gezellige bende, veel gelachen, veel lijm aan de vingers..... maar een mooi resultaat.
Ik maakte een nieuwe lampenkap voor de dochter haar kamer (natuurlijk met hondjes op).  Dochter was er blij mee :)



Ik aan het werk 


Alle lampenkappen die gemaakt werden, mooi hé


De mijne op poot (de achterkant van de lamp)


De voorkant


En opgehangen in haar kamer (met dank aan het ventje)


Mijn hoofd maalt nog verder van de projectjes die ik wil maken, .....



MamaCin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten