Totaal aantal pageviews

vrijdag 11 juli 2014

Ging even op verjaardagsbezoek...


Gisteren ging ik even op verjaardagsbezoek bij Els van www.frutsels.be (zij maakte nl. mijn logo's en mijn banner op mijn blog en FB account).  Ze hielt vanaf de late namiddag een feestje voor haar vrienden, maar het lukt mij niet om er s'avonds langs te gaan dus passeerde ik er even na het werk.

Dat ze zot is van dit stofje wist ik al langer:


Ik kocht ondertussen dan ook het stofje bij Hexagoon in Leuven want Els bestelde er een tas in uit het boek "mijn tas", en ik ben nl. ook zot van dit stofje dus er zal ook nog een exemplaar voor mezelf volgen uit één van de vele patronen die ik nog liggen heb.

Natuurlijk wou ik niet met lege handen toe komen, dus ging ik aan de slag met mijn "nieuwe hobby", ik maakte een ring en gebruikte bovenstaand stofje.  Ik had zo een voorgevoel dat ze dit cadeau wel leuk ging vinden (want uit berichten van haar wist ik dat ze liever ringen dan oorbellen zag).




Missie geslaagd... :)



2 opmerkingen:

  1. O wat een toffe ring. Nog een hobby erbij .Je bent ook een bezige bij hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schoon ring zeg... hoe heb je die gemaakt :-) heel benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen