Totaal aantal pageviews

zondag 12 oktober 2014

Een gezellige zaterdagmiddag met een Leuke blogmadam


Een tijdje geleden won ik bij MaAnVin een Flockje tijdens haar give-away... en zo is het allemaal begonnen....

Af en toe reageren op elkaars maaksels, dan privé berichtjes versturen op FB... ja... eigenlijk klikte het wel...

Dus spraken we af in haar thuisbasis.


Het werd een super leuke namiddag met de vrouw achter deze blog: http://maanvin.blogspot.be
nl. Els Arnauts...

Els nam me mee op stap in haar regio.

Onze namiddag bestond er in stoffenwinkels af te schuimen zoals Bobby Sewing (leuk winkeltje... waar ik 2 leuke stofjes kocht), Madeleine de stoffenmadam (wat een aardige dame die Nancy...ik kocht er stukjes leder en wat ledere paspelband), Miss Daisy (ook al zo'n aardige vrouw... maar deze keer hield ik mij in en kocht ik niets maar gaf mijn ogen de kost) en een nieuwe die zaterdag open ging nl. Les Lisettes... (ziet er mij ook een leuke winkel uit... moeten nog wel veel stofjes binnenkomen en ook deze keer wist ik mij te beheersen en niets te kopen).


Het werd een super nm waarop ik deze lieve vrouw wat beter leerde kennen... En ja: er werd wat afgelachen...


Bedankt Els voor deze leuke dag... doen we zeker nog eens over :)






4 opmerkingen:

  1. hallo

    ik vind dit een hele leuke blog en ik heb je geselecteerd voor de Sunshine blogger award. Het is geen verplichting natuurlijk he :-) hier lees je er meer over http://veronkiedw.blogspot.be/2014/10/sunshine-blogger-award.html
    groetjes veronkiedw.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het was leuk, en ik hield er een mooie bos bloemen en een kei coole paraplu aan over!

    BeantwoordenVerwijderen