Totaal aantal pageviews

woensdag 15 oktober 2014

Verzorgingstas en pamperzakje voor een jonge mama


Mijn wat oudere buurvrouw is een beetje fan van mijn creaties, zij vroeg mij dan ook of ik geen verzorgingstas en pamperzakje wou maken voor de vrouw van haar kleinzoon... want ze hebben sinds kort een klein spruitje bij...

Tuurlijk zag ik dit wel zitten (zo'n lief buurvrouwtje kan ik toch niets weigeren)



Met een dubbele binnenzak zodat ze er veel in kan weg steken

Stofjes; overgekocht van de schoonmama
Patroon Bag: Lotta Lady
Patroon pamperzakje: Mme ZsaZsa

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook waanzinnig mooi wat je allemaal van onder je naaimachine tovert. Ik ben meer van het kleding naaien. Maar die tassen. Werkelijk schitterend allemaal.

    Groetjes Annet

    annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk :-), soms moeilijk om mensen iets te weigeren eh :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en handig, wou dat ik bij mijn kinderen ook zo een gekregen had! Mooi stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen