Totaal aantal pageviews

vrijdag 13 februari 2015

Een frakske voor mezelf


Sinds dit schooljaar volg ik elke woensdag avond les bij het CVO te Baal in de richting: vrije tijd: kleed - vest.

In november zagen jullie mijn eerste maaksel voor mezelf verschijnen nl.:  dit kleedje

Nu was het tijd voor de vest.  Vanaf november tot voorbije woensdag naaide ik deze helemaal eerst met de hand (wat toch wel heel arbeidsintensief was, maar gelukkig maar, we pasten het mooi aan aan m'n "vrouwelijke" vormen) en daarna met de naaimachine in elkaar.  Woensdag legde ik de laatste hand aan de omranding en het maken van de knoopsgaten (wat mij tot voordien niet lukte).

Toch een beetje trots op mezelf



Ik had woensdag op de avondschool nog wat tijd over en maakte nog snel een rokje voor ons pop (stofje lag al maanden geknipt klaar).



Dochter blij, ik blij... het moet dus niet meer zijn.



2 opmerkingen:

  1. Geef ik mijn maten door? Nu ge het toch kunt...😂. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, wij hebben zo'n blazerke in sweater stof gemaakt twee jaar geleden, ik heb er nog trauma's van!
    Knap resultaat. :-)

    BeantwoordenVerwijderen