Totaal aantal pageviews

maandag 20 januari 2014

Ik kon ze niet weerstaan...


Gisteren ging ik mijn cadeaubonnen van de Veritas, die ik gekregen had met de feestdagen, opkopen, want het zijn nl. solden.  Spijtig genoeg zijn er geen solden op stofjes, maar aangezien ik mijn bonnen had heb er toch een paar mee huiswaarts genomen.

Mijn oog viel ook op: een knappe zak of handtas of hoe je het wil noemen, een vrouw kan er toch nooit genoeg hebben (of ik allesinds niet) en ze was nog aan 1/2 prijs.  Ik kon ze echt niet weerstaan.

Ziehier mijn nieuw aanhangsel:









4 opmerkingen:

  1. Inderdaad eentje om niet te laten hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie tas en wat zie ik daar op de achtergrond??? ben je er ook aan begonnen?
    Ik ben druk bezig met vlieseline strijken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Patroon en stofjes liggen klaar, maar eraan beginnen zal voor van het weekend zijn denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Mama Cin,

    Wij wensen je veel plezier met je nieuwe handtas.

    Groetjes van het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen