Totaal aantal pageviews

dinsdag 9 december 2014

Cowl Neck Jumper van Heide & Finn voor Anne-Fleurtje


Als laatste creatie voor de blogtour van Babarum koos ik voor de Cowl Neck Jumper van Heidi en Finn.  Anne-Fleur mocht van mij zelf een tricotje kiezen.  Mijn dochter kennende twijfelde ze niet, ze ging dadelijk voor de Tijgers.

Vorig jaar maakte ik het patroontje ook al eens en dacht dat het kleedje nog wel ging passen. Duidelijk niet :(  veel te kort, de armlengte kwam bijna aan haar ellebogen.  Alleen de omtrek was nog perfect.

Ik wist wat te doen: tekende de 6 jaar uit maar verlengde het patroon zowel onderaan als de armlengte met vele cm's.  Nu zat hij als gegoten :)

Mijn excuses voor de donkere foto's .... het weer wil echt niet mee...  op de laatste foto is de kleur van het stofje wel duidelijk.









Speelproef...

Schaterlachen ...



Patroon: Cowl Neck Jumper van Heidi en Finn



Jelle, bedankt dat ik mocht deelnemen aan jouw blogtour, het was een fijne ervaring.
Wie weet komen we elkaar ooit eens tegen ;)


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten