Totaal aantal pageviews

donderdag 18 december 2014

Mijn 10 van 2014


Ik kreeg het stokje toegeworpen van Lindsy van Stannel.

Mijn beste / leukste / ontroerendste momenten van 2014.

Graag kijk ik terug naar een bewogen jaar, genieten jullie mee?



Mijn ontworpen logo's toegekomen vanuit Hong Kong


Etentje met vriendin voor mijn verjaardag


Afscheid na jaren secretaris / penningmeester geweest te zijn op HS Kyon Boortmeerbeek vzw


Dochterlief haar eerste stiksel: een uiltje voor haar pop



De laatste hapjes op het verjaardagsfeestje dat ik stiekem voor m'n wederhelft organiseerde voor zijn 40e verjaardag



Onze nieuwe keuken, blij dat ik hier mee ben, dat kan je niet geloven


Eerste ritje in mijn Mini Cabrio (en toen was het midden zomer en koud)


Fotoschoot van dochterlief, fier dat ik was...


Mijn allerliefste meid met haar schelmenblik 



Mijn liefste vriend "Dooley" waarvan ik afscheid nam op 14 november



Ik geef mijn stokje graag door aan: EviEls en Ann  

Doen jullie mee?



3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Daar heb ik jammer genoeg geen foto's van (remember ;) )

      Verwijderen
  2. Dankjewel Cindy, eigenlijk zou iedereen zo eens een terugblik moeten nemen. Heerlijk om zo enkele foto's uit te zoeken en even terug te denken aan al die fijne momenten. Mooie herinneringen die je vaak zo snel vergeet en dan denk je... het jaar was zo snel om, heb ik dit echt allemaal beleefd het voorbije jaar...
    Het jaar 2014 in 10 foto's, dat is onbegonnen werk, maar ik koos er toch enkele uit.

    BeantwoordenVerwijderen