Totaal aantal pageviews

maandag 26 januari 2015

Secret Blogdate na Blogtour


Zaterdag was het eindelijk zo ver.  Jelle van Babarum had ons uitgenodigd om mee te gaan op een Secret Blogdate als gevolg van de Blogtour waar ik een tijdje geleden deel aan had genomen.

Een Secret Blogdate wil zeggen: neem de 4 blogmadammen die deelnamen en Jelle zelf en breng allemaal een Secret Blogmadam mee.


(dit is Jelle van Babarum moesten jullie ze nog niet kennen)



Over mijn keuze moest ik niet lang nadenken... het werd Els van de Blog: MaAnVin.blogspot.be

Ik ken haar ondertussen al een tijdje en we hebben een super contact.

Voor m'n Secret Blogmadam na ik ook een klein presentje mee om haar te bedanken om in te gaan op mijn uitnodiging.



We trotseerden de sneeuw naar het Leuvense waar we afgesproken hadden in de Zoff.  Een gezellige Italiaanse bar... met zalig eten.  

We werden hartelijk welkom geheten door Jelle en haar Secret Blogmadam, en na even kregen we een gezellige tafel aangewezen om onze hongerige magen te spijzen.

Ik deelde met Jelle een  Il tagliere.. het was om de vingers bij af te likken.



Jelle vertelde ons tussen door ook een beetje over de blogtour en had voor ons een verrassing bij.


Ook Juffertje in het groen bracht een kleine surprise mee: een potje zelfgemaakte choco met bonbons bij... (de choco is echt om uit te lepelen :) ).

Achteraf gingen we Leuven onveilig maken.  We passeerden Pauli, Habiba (waar ik 2 klein stukjes stof insloeg), Hexagoon (waar ik tassenband kocht) en Lana Lotta om daarna huiswaarts te keren.

Het was een fijne blogdate en ik leerde vooral leuke blogmadammen kennen.

Ben je benieuwd welke blogmadammen er mee gingen, klink op hun naam en je komt terecht op hun blog: zeker de moeite om eens te lezen.

Anneleen van: handgemaatdatsmaakt 
Sarah van: khadetjes
Els van: MaAnVin
Gerlinde van: juffertje in het groen
Lindsy van: Stannel
Jelle van: blog.babarum

Spijtig genoeg konden Elke en An niet aanwezig zijn, maar nu hebben we een rede om er een gevolg aan te breien :)

Ik moet u dus niet meer vertellen dat ik genoten heb van deze blogdate.... dat zullen jullie wel al kunnen afleiden hebben ;)

Bedankt Jelle, fijn jullie allemaal persoonlijk te leren kennen



8 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie je zo geamuseerd hebben! Echt spijtig dat ik er niet bij kon zijn, ik hoop echt dat er een volgende keer komt en dan ben ik erbij, zonder excuus 😄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het van mij afhangt wordt het absoluut vervolgd :) en je had een goed excuus hé ;)

      Verwijderen
  2. 't was geestig he! Zo in het echt is toch fijner dan via een scherm - en hier werd de choco ook uitgelepeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, ik geef je groot gelijk, ik vond het fijn je te kunnen ontmoeten :)

      Verwijderen
  3. Heel leuk zo te lezen. Ik deed mijn blogtour al bij al jullie leuke blogjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-) De choco is nog toe ... ik wacht tot ik heeeel lekker brood in huis heb, anders wordt hij waarschijnlijk ook uitgelepeld ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het ook superplezant om jullie te leren kennen, in het echt is toch nog plezanter hé!
    De choco heb ik ook nog niet durven opendoen, dat zal er 1 van dees wel van komen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen