Totaal aantal pageviews

maandag 26 januari 2015

Won een Give-away voor dochterlief....


Op 16 december waagde ik mijn kans bij Els op haar blog.  Ze gaf nl. één van haar mooie zelfgemaakte rugzakjes weg... en laat nu juist dochtlief haar exemplaar dat ik ooit maakte versleten/oubollig zijn voor een meisje van 5 1/2 jaar....

Eigenlijk was ik steeds te lui geweest, of  noem het gewoon geen tijd om een nieuwe voor haar in elkaar te zetten.  Sorry dochterlief... maar ik vond het oude nog wel iets hebben (nostalgie, een van m'n eerste mooie naaiwerkjes kan je toch zomaar niet weg gooien).

Op 13 januari las ik het berichtje dat ik gewonnen had... ik had geluk en dit keer niet voor mij maar voor mijn euhm... kleine pruts (die toch al niet zo klein meer is, nog 1/2 meter en ze gaat mij al te boven... ben ik nu echt zo klein van gestalte :(  )

Els vroeg me wat dochterlief graag had... dit vond ik een moeilijke keuze... ik zei paars en roos... maar Els kent ons al beter denk ik want ze kwam met een super mooi zakje op de proppen waar dochterlief helemaal zot van is :)

De turnpantoffels krijgen een nieuwe bestemming (en mijn oude zakje... tja, daar vind ik nog wel iets op)




Bedankt Els, dochterlief is er super blij mee :)

Voor al diegene die ook zo'n mooi rugzakje willen maken en buiten de boot van haar give-away vielen: Els schreef een super goede tutorial: u vindt hem hier


Veel succes bij het maken ervan


2 opmerkingen: