Totaal aantal pageviews

zaterdag 23 mei 2015

Donna n°2 voor mijn kleine meid....

Dochterlief was helemaal weg van mijn Donna in Petit Pan kleurtjes.  Nadat ze al een heel weekend met mijn handtas rondgezeuld had was ik het beu ze af te staan..... we maakten een deal: zij liet mijn handtas met rust als ik er eentje voor haar maakte waar haar knuffelhond in kon.

Geen 5 minuten later vond ik ze terug in mijn hobbyruimte om zelf op zoek te gaan naar een gepast stofje.

Haar keuze:






En ja hoor, de hond past er perfect in, dochter blij.... (moet je weten, telkens we in de kinderplaneet komen ziet ze er een tas staan met een hond in die ze altijd wil, welnu heeft ze er eentje en nog origineel ook want ze kon de stofjes en het model zelf kiezen :) )





Ondertussen ontdekten we nog deze mooie groene schat die ik gewonnen had bij de tassenwedstrijd op de Facebook groep van de Stoffemiekes.

Het stofje is zo dun: ideaal voor een zomersjaal..... bedoeling voor mezelf, maar hieronder zie je waar het naartoe ging: schelmenkind....



Ondertussen was ik op de avondschool begonnen aan een kleedje voor mezelf met watervalhals, na 2 lessen was het klaar :)








3 opmerkingen: